Feestelijke ESN dag 22 september 2018

Deze keer met een bijzondere spreekster die aan de wieg van onze stichting stond. Mede-oprichtster van de ESN Rabbijn Hannah Nathans komt om ons kennis te laten maken met, of onze kennis te verdiepen van de Levensboom. Hannah schrijft hier zelf over: “De kabbalistische levensboom geeft enerzijds het scheppingsproces weer en anderzijds de weg van de mens terug naar de Bron. Tijdens het scheppingsproces treedt steeds verdere differentiatie op, en wordt de goddelijke energie steeds meer verborgen. De weg terug is het pad naar meer bewustzijn van die energie en de weg naar Eenheid. Het Enneagram is mede gebaseerd op de levensboom”. Vanwege ons 15-jarig bestaan wordt er een feestelijke lunch voor jullie verzorgd.

Na de lunch zal er een uitgebreid panel met alle negen enneagramtypen gehouden worden over Toen…en NU: ontdekking van je type-patroon en groeistappen. Een goede gelegenheid om mensen uit te nodigen en kennis te maken met de diversiteit van de typen.

Het laatste deel van de middag staat in het teken van ons 15-jarig bestaan. Naast een muzikale traktatie zal ook het bestuur hun verrassing voor alle ESN-deelnemers onthullen en aan de aanwezigen overhandigen.
Kortom, het kan een feestelijke en waardevolle dag worden, we hopen je dan ook te zien!
Kom ons 15-jarig lustrum meevieren en wellicht oude bekenden ontmoeten!

Plaats: Instituut Coolsma, Coolsmalaan 3-5, 3971 KW Driebergen-Rijsenburg
Tijd: ontvangst 9:45 uur; start programma 10 uur; toost op de ESN om 15.30 uur
Prijs: 25 euro contant in de zaal of overmaken op bankrekeningnummer ESN te Driebergen: NL18INGB0009552159 o.v.v. ESN dag

Aanmelden: stuur een mail naar aanmelden@enneagramstichting.nl